Re: příjem NTP ESP8266/32

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 00:13:59 CEST 2022

Co prosím znamená věta "ani s dedikovanou RTOS exekutivou bychom se se 4
Mb na 10 us nedostali" ?

Zaujalo mě to proto, že jsem kdysi byl taky velký fanda ARCnetu. A
nadělali jsme spoustu instalací.
Dokonce jsem na to psal driver do tehdy používaných systémů SCO Unix a
UnixWare.
Tak přemýšlím, jestli se to "4 Mb" toho nějak mělo týkat.

ARCnet používal přenosovou rychlost 2.5 Mbit/s. Později vznikl ARCnet
Plus na 20 Mbit/s, ale ten se bohužel nechytil.

Jinak ale s tou jednoznačně definovatelnou odezvou to zase nebyla taková
pecka.
Sice to používalo token-passing, a tak se na každého skutečně dostalo.
Ale doba jednoho oběhnutí sběrnice se lišila podle velikosti případně
odesílaných paketů a taky podle toho, když se nějaká stanice odpojila
nebo připojila.

PL