Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Středa Červenec 27 22:13:23 CEST 2022

Ja si zase do tedka myslel, ze se termoclanky pouzivaji pro presnost tak
spis v jednotkach stupnu a vic bych od toho ani necekal... Opodstatneni
maji IMHO pri mereni opravdu vysokych teplot (vetsi stovky +), tam uz
budou chyby zpusobene vsim moznym kolem prenosu teploty podstatne vetsi,
jinak jsou jednodussi a levnejsi metody.