Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 27 22:07:47 CEST 2022

No jo, člověk se furt učí.
Jen jestli to není tak, že je Texas domluvený s panem Mrázem, aby nás
zmátli.

Takže díky za osvětu, i když mi zbořila mé představy o krásném,
jednoduchém světě.

PL