Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 27 22:22:43 CEST 2022

Nejme domluveni. Sice to popisují skoro stejnými slovy, dokonce i data
mají ze stejného zdroje, ale ten materiál od TI jsem dnes viděl poprvé a
své poznatky jsem nikde nepublikoval, takže to ode mne neopsali.
Ale vidíte z toho, že pokud se problémem opravdu zabýváte, dojdete ke
stejným výsledkům. A NIST má dobrá data, použitelná pro další zpracování
na rozdíl od českých obrázků nebo pdf.

Mrazík