Re: příjem NTP ESP8266/32

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červenec 27 21:15:10 CEST 2022

cas vie byt  problem, meranie "absolutneho" casu je na dlhe diskusie pri
pive.
;-)
Zavisi od vstupnych poziadaviek, v normalnom zivote sa casto da dost veci
zanedbat ( ak o nich clovek vie a overi si, ze to zanedbat moze )...
Ale ked sa ide do velkych rychlosti, velkych vzdialenosti, zlozitejsich
pohybov, vesmirne telesa, vztazne sustavy...  a pod,... to je problem.

Dodo

st 27. 7. 2022 o 17:32 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal(a):