Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 27 18:26:30 CEST 2022

Kde je problém ?
Změřím teplotu studeného konce (termočlánkem nebo PT100, to je první
tabulka), kouknu do tabulky termočlánku jaké tomu odpovídá napětí,
přičtu k tomu naměřenou hodnotu, kouknu do téže tabulky jaká tomu
odpovídá teplota a je hotovo. Takže buď musíte mít ty tabulky
termočlánku 2 - přímou a inverzní, nebo musíte umět v té tabulce hledat.

Mrazík