Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 27 18:16:21 CEST 2022

Ale to není absolutní teplota 0C.
Znamená to nulový rozdíl mezi teplým a studeným koncem.
Tedy situace, kdy je celý termočlánek na stejné teplotě.

On neumí změřit absolutní teplotu. Jen rozdíl teplot mezi svými konci.
Takže prostě tenhle rozdíl se jen připočte k absolutní hodnotě, změřené
termistorem nebo jiným absolutním čidlem.

PL