Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červenec 27 18:08:52 CEST 2022

Ano, těhle tabulek je všude možně asi milion. Ale je dobré si všimnout,
že při 0°C je zázračně i 0 mV. Tyhle tabulky jsou totiž pro celý
peltier, s druhým koncem při 0 °C. Nevím zda mi něco uniká, ale nepřišel
jsem na to, jak z toho udělat tu kompenzaci.

PH