Re: Kompenzace studeného konce k termočlánku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 27 17:53:57 CEST 2022

Já zas přemýšlím, jak jinak než pomocí výpočtu (a tedy SW) by se to dalo
jednoduše udělat.
Vždyť přece tabulka termočlánku jasně říká, jaké napětí odpovídá jakému
rozdílu mezi studeným a teplým koncem.
A těch tabulek jsou na internetu mraky.
Namátkou
https://www.jsp.cz/cz/sortiment/seznam_dle_kategorii/snimace_teploty/referencni_tabulky/