Re: Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Červenec 25 10:08:53 CEST 2022

pokial su to subory v jednom adresari, tak nepr nieco taketo (treba sa
chdirnut do stareho adresara):

for a in *; do touch "{cielovy_dir}/$a" -r "$a"; done

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.