Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 25 09:56:14 CEST 2022

Je tu nějaký kovaný Linuxar? Měnil jsem disk u tvheadend a zkopíroval data
na nový disk (vetsi). Bohužel jsem si už nevšiml, že se u adresářů vytvořil
aktuální datum. V Kodi mám třídění nahrávek dle datumu takže se mi to teď
cele rozhazelo a celé to znovu kopírovat se mi už nechce... Mám tedy
zdrojový disk a cílový disk, se stejným obsahem. Potřebuji na cílovém disku
u těch cca 150 adresářů nastavit datum podle hodnot ze zdrojového disku. Dá
se to nějak dávkově? Nejhorší je, že dva disky v tomu OrangePi asi
nepripojim (fyzicky to není problém, ale i když tam mám 5A 5V zdroj tak se
prostě jeden nebo druhý disk odpojí i přes to, že napajeni USB na OPi jde
přímo ze zdroje a ne přes nějaký ten power management jako u RPi...). Takže
asi vyexportovat do txt jména adresářů a datumy a pak je pomici toho txt
nastavit na cílovém disku...

Děkuji
MG