Re: Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 25 12:19:32 CEST 2022

Jde o nastavení času u adresářů ne u souboru (to co je obsahem podadresare
Filmx už mě v podstatě nezajima,  ale pokud to dávka veme smahem všechno
tak to ničemu nevadi). Jde mi o změnu data u podadresaru Filmx.

Starý disk:
PVR - nadrazeny adr. v rootu disku
  Film1 podadr.
  Film2 podadr.
  Filmx podadr.

Nový disk: úplně to samé jako starý disk.

Takže přes ten touch a dávku for...? Pokud tedy budu mít dostupné oba disky
v jednom systému což asi bude na konec možné (jeden disk lokalne a druhý
přes SMB).