Re: [OT] Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 24 00:49:20 CEST 2022

Ještě bych k tomu přidal další technický a psychologický argument.
Teda aspoň u mě to tak funguje.

Technický: rád zkoumám jak je co uděláno a jak to funguje.
Rozebírat něco jen tak by mi přišlo jako blbost.
Ale prozkoumat to v rámci opravy beru jako klad.

Psychologický: když něco opravím, tak pak k tomu mám většinou
mnohem bližší vztah. Někdy až takový "rodičovský".

PL