Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 23 20:01:40 CEST 2022

A nebylo to pomalé napouštění už i dřív, ale protože to jinak normálně
mylo, tak si toho nikdo nevšímal?
Když odpojíte přívod vody - teče voda z přívodního kohoutu normálně, tj.
hojně?

Pokud je podezření na ventil u vstupního kohoutu, tak by se možná celkem
snadno dala přívodní hadice odpojit na konci v myčce, nasměrovat ji do
kýble a zkusit pustit napouštění.
Přitom taky kouknout do té hadice, jak vnitřek vypadá.

Psal jste, že za potenciální problém uvažujete i delší odstávku.
My myčku sami moc nejsme schopni naplnit, takže se u nás běžně stává, že
je někdy třeba měsíc mimo provoz.
Když se mi kdysi podělala ta elektronika, tak než jsem se dostal k
opravě, stála nejmíň 1/2 roku.
A to jsem v Brně, kde je tradičně velmi tvrdá voda.
Takže jen na nějakou delší výluku bych možná tak moc nesázel.

PL