Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

David Obdrzalek david.obdrzalek na mff.cuni.cz
Sobota Červenec 23 13:39:50 CEST 2022

U myček bývá štítek na dvířkách (uvnitř, na boku plechu).
Podle popisu by to mohly být i dvě jakoby nesouvisející závady - otevírání ventilu pro napouštění a senzor hladiny. Takže bych nejdřív zkusil konektory, jestli po té odstávce nezoxidovaly nebo tak něco. Málo šťávy do solenoidu, málo šťávy skrz čidlo... Taky možná vodní kámen co někde po usušení už moc dře, dokud to bylo v permanenci, tak to nemuselo vadit.
No a samozřejmě ten žabinec co všude narostl. Vyčistil bych co se kde dá, hadičky, ostřikovací ramena, čerpadlo...

Čím starší myčka, tím víc bych se snažil ji udržet. Nová bude eko a s tím je víc trablů, než by bylo zdrávo.

D. O.