Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 23 08:38:00 CEST 2022

to napousteni se prave kona/nekona. po spusteni programu kdyz drzim
hadici s "akvastopem" v ruce, tak nejak trochu je citit, ze se naco deje
a voda tam postupne natece/dokape az za cca 10-20min. jakoby zatuhlej
selenoid tesne v zavrenem stavu. po vypnuti uz nic nikam netece. vypada
to, ze vyhodi chybu napousteni, ale ventil nezavre a ani se po te dlouhe
dobe nekontroluje jestli se neprekrocila hladina. pokud by to byl vodni
kamen, pomohlo by nalejt do privodni hadice "odkamenovac" ? jen tak
samospadem. Urcite budu rad za jakekoliv schema, abych mel prehled jak
to uvnitr vypada, nez to rozeberu.
Diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.