Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:55:29 CEST 2022

Ono se to ale pozná spíš podle napětí, ne?
Pokud je kus panelu zastíněný, tak se přemostí bypass diodou a nedodává
napětí. Ale proud z ostatních buněk je stále stejně velký, ne?
Jen se napětí sníží o 1/3 nebo 1/6 (u half-cut panelů).
Aspoň tak si to představuju (panely zatím nemaje).

PL