Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 23:41:02 CEST 2022

Takhle třeba vypadá ráno komín, který stíní SV sekci 1.........
Jinak ty křivky chodí krásně spolu, teda pokud odebírám vše co je k
dispozici,
jinak se začne projevovat, jiná série panelů a podobné neřesti....

No na napětí nic neuvidím ty sekce jsou spojený paralelně, napětí bude všude
stejné.....

Zdeněk Aster