Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:45:23 CEST 2022

K tomu měření. Pokud má člověk stejné sekce a měří proud každe jednotlivě.
Tak bezproblému porovnáním zjistím kdy mi jde stín komínu přes danou sekci
nebo stín stromu, protože rázem dává jiný proud než ta druhá.......

Zdeněk Aster