Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:51:44 CEST 2022

Teď jste mi ale vnuknul myšlenku, takže děkuji.

Upevnění na zábradlí jsem už dřív zvažoval a zavrhl.
Když jsem teď ale psal svůj post, tak jsem tam chtěl ještě napsat, že
bych musel to zábradlí asi zesílit.
No a přitom mě napadlo, že bych vlastně mohl povařit nějakou konstrukci,
kterou bych vysunul přes okraj střechy a panely dal pod úhlem nějakých
45 stupnů, opřené zádama o to zábradlí.
Zítra to musím jít na střechu prověřit.
Ale to se dá udělat snad jenom brzo ráno. I když mám střechu natřenou na
šedo, tak je teď přes den tak rozžhavená, že by se mi na ni asi připekla
podrážka bot.

PL