Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:42:54 CEST 2022

I to jsem zvažoval. Něco na zábradlí, něco pak na stěnu domu.
Ale na to zábradlí se trochu bojím, aby tlak větru nebyl příliš velký a
nesundalo mi to zábradlí i s kusem střechy (byl by tam nepříjemný pákový
poměr).

Jsem z toho smutnej, protože jsem byl rozhodnutý jít do celkem velké
instalace.
Ale pak jsem trochu nastudoval jak fatální vliv na činnost má i malý
stín třeba od toho zábradlí.
A od té doby místo plánování co koupit jenom brečím do polštáře.

PL