Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:08:21 CEST 2022

Nedávno jsem něco četl o obloukových ochranách AFFD. Na rozvodu 230V by
to prý mělo poznat nedotažený šroubek v krabici, popř. začínající zkrat
( svod) mezi L a N.
Ví někdo na jakém principu to funguje? Třeba se něco takového časem bude
dělat i pro soláry.

S.P.