Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:22:10 CEST 2022

Tak odpovím si sám. Na netu na mne vyskočila prezentace od Schracku kde
je to docela pěkně popsáno.
Kdyby to někoho zajímalo:
https://www.schrack.cz/fileadmin/f/cz/Bilder/Infodny_2017/1_AFDD_Doc_Mindl.pdf

S.P.