Re: Degradace kondenzátorů tř. X vs EMC (zdroj pro LEDku z kondenzátoru)

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červenec 18 22:35:56 CEST 2022

A nedějou se ty psí kusy spíš kvůli vyschlým elektrolytům ?  Jste si
jistý, že ty problémy způsobil opravdu EMC filtr?
  Věřil bych na to rušení rádia,snad i na to zamrzání USB  ale to
ostatní se mi moc nezdá.

Měřák co blbě měří při zarušeném okolí bych co nejdřív vyhodil. K čemu
měřák na který se nedá spolehnout?

S.P.