Re: Degradace kondenzátorů tř. X vs EMC (zdroj pro LEDku z kondenzátoru)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 18 22:01:22 CEST 2022

Řekl bych, že pokud klesne kapacita kondenzátoru třeba na 1/4 původní,
na té ledce už to asi poznáte, na EMC ještě ne. Ona ta kapacita patrně
nikdy neklesne úplně na nulu a i blbý filtr něco pobere, pořád lépe než
žádný filtr.

Mrazík