RE: Degradace kondenzátorů tř. X vs EMC (zdroj pro LEDku z kondenzátoru)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 18 16:40:27 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj

Ano ano, chcel som napisat, ze pri prvom vyskyte HDO, ten kapacitny
humbuk zahuci... Inak ako som uz spomenul vo vedlajsom vlakne, treba
pouzivat impulzne kondenzatory alebo ako napisal p.Hudecek, dva C X2 v
serii, predsa len to dielektrikum pri tejto kombinacii nie je tak
namahane... Aj ked aj toto ma v spravnej konstelacii svoje muchy.
Mimochodom, X2 znamena, ze po prieraze sa dielektrikum zregeneruje,
nie ze drzi kapacitu.

A.