X server pro Windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 18 12:58:11 CEST 2022

Zkoušel, ale beze změny.
Pokud je tím míněno "Modern Toolset (Accelerated) F11" v menu Preferences.

Je samozřejmě možné, že někde dělám chybu já. S grafickým interface na
Linuxu jsem nikdy moc nedělal.
Ale spíš to na mě působí, že je nějaká zásadní chyba v logice
zobrazování. Že ta knihovna nepoužívá nějaký svůj interní framebuffer a
ven neposílá jen změny, ale že úplně tupě s každou změnou (třeba jen
pohyb kurzoru myši) stále dookola překresluje celou obrazovku.
Svědčil by pro to i fakt, že když zmenším grafické okno s vykresleným
PCB a myší jezdím pořád stejně, tak datový tok klesne proti tomu, když
bylo okno velké.

Bylo by moc fajn, kdyby někdo Linuxu a X znalý byl ochotný to zkusit
nezávisle a potvrdit nebo vyvrátit moje poznatky.
Pokud někdo má třeba ten KiCad na Linuxu nainstalovaný, tak to není
náročný pokus. Jen pustit X server na jiném stroji a k tomu pustit měřič
síťového provozu.
Kdyby to náhodou někdo zkusil, tak děkuji předem.

PL