X server pro Windows

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 18 09:58:20 CEST 2022

A zkoušel jste zapnout akceleraci ? Už ve verzi 4 bylo možné zapnout
vykreslování pomocí opengl, ale fungovalo to dost divoce. Ve verzi 5 už
by to mělo být v pořádku, já osobně ve verzi 5.1.5 nevidím rozdíl.
Normální (Fallback) používá starou knihovnu cairo, to by mohl být ten
problém. Je to v Preferences F11/F12 (Accelerated/Fallback).

https://forum.kicad.info/t/pcb-new-what-is-a-canvas-default-legacy-open-gl-accelerated-and-cairo-fallback-is-there-a-difference/9281

Mrazík