X server pro Windows

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Červenec 18 10:28:33 CEST 2022

Vzdálený přenos na X byl řešen po grafických prvcích místo obrázků a to
šlo. Dnes se dává všude moc grafiky, složitých prvků a to moc nejde.
Buďto to je příliš komplexní analyzovat pro přenos nebo z toho vylezou
obrázky tj. data.  Asi je někde zvolen přenos bitmap místo prvku.
Jednodušší je to komprimovat nějakým VNC, ale trhá se to.

wxWidgets jsou jako multiplaforma tj. komplexní visuální prvky, fonty,
tisky, to v uvedené licenci a kvalitě nemá žádná jiná. Musíte jít do
komerčních. Jako o vzdálené práci bych s tím moc neuvažoval.

Jirka