Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červenec 18 09:25:14 CEST 2022

Zkuste tento program, ukáže Vám přesně jak se klávesy posílají:
http://delphiforfun.org/programs/utilities/keycodes.htm
exe soubor jim tam chybí, ale tady jej stáhnete:
https://web.archive.org/web/20170708203744/http://delphiforfun.org/Programs/Download/KeyCodes.zip

Třeba Shift+F:
OnKeyDown, Key code=16, Control keys=Shift{Left}, Key name SHIFT
OnKeyDown, Key code=70, Control keys=Shift{Left}, Key name F
OnKeyPress F
OnKeyup, Key code=70, Control keys=Shift{Left}, Key name F
OnKeyup, Key code=16, Control keys=, Key name SHIFT

Martin Hanek