Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 10:09:43 CEST 2022

Řekl bych, že tohle není co se posílá, ale jaké události to vyvolává.
Např. PS2 má odlišené kódy Make a Brake, ale HID nemá:
https://download.microsoft.com/download/1/6/1/161ba512-40e2-4cc9-843a-923143f3456c/translate.pdf

A za povšimnutí stojí, že kódy se mezi USB a dvěma druhy PS2 liší a
neshodují se s těmi zde v mailu uvedenými pro F. To je sada kódů o level
výše, kterou generuje až driver klávesnice. Mě ale zajímají kódy jdoucí
po kabelu.

PH