Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 09:17:53 CEST 2022

Díky za referenci.

A taky mi došlo, že moje otázka ohledně toho co má problém se shiftem,
nemá odpověď 1 tlačítko:-)

Našel jsem v tom examplu místo, kde se hledají stisklé klávesy a z toho
generují nějaká čísla.
Gůglil jsem "usb keyboard scan codes table" a našel
https://deskthority.net/wiki/Scancode
Ještě musím asi odposlouchat, co se děje při kombinovaném stisku se
shiftoidními klávesami.
Zatím to vypadá jednoduše:-)

Vlastně mi to přijde jednodušší než:
https://www.instructables.com/How-to-Make-a-USB-Laptop-Keyboard-Controller/

A za nejsložitější teď považuju sehnat klávesnici pro Lenovo Legion 5,
abych to měl shodné a bohužel to vypadá, že jich je více a většinově
zastoupené se mi nelíbí. Taky jsou teda celkem drahý.
Nevím, jak moc důvěřovat těm z Aukra "použité-testováno", ty k dispozici
jsou, za 1500-1800.

PH