Re: OT: Cestování vlakem v polsku - odcestováno

Neděle Červenec 17 22:43:18 CEST 2022

Ohledně těch Sergejů - opravovaly se v ŽOS v Nymburce. Sergej jako
jediná mašina používal olověné startovací baterky, jinak všude jsou
NiCd. Formování nové baterky byl obřad na týden. Říkalo se (neviděl jsem
to), že tam byly úseky, kde byly kabely tažené mezi přepážkama a
utěsněné vývodkama. Prý proto, že jak Rusové dostali po válce
dokumentaci od anglického ponorkového motoru, opráskli to tak dokonale,
že kde byly v ponorce vodotěsné přepážky, udělali je tam taky :-)

Anděl