Re: OT: Cestování vlakem v polsku - odcestováno

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 18 02:20:19 CEST 2022

Tahle městská legenda o bezhlavém kopírování Rusů se vyskytuje na
internetu odjakživa a v mnoha podobách.
Třeba že kopírovali americký bombardér, a zkopírovali ho i s ojetýma gumama.
Nebo další varianta, že na sedadle nechal pilot foťák, tak okopírovali i
ten foťák.

Rusové odjakživa měli a asi pořád mají problémy třeba s technologickou
disciplínou.
Ale myslím, že rozhodně nemají problém s tím, že by byli techničtí idioti.

K dvoutaktům: u hodně velkých dieselů to myslím není až tak neobvyklé.
Nakonec největší motory pro zaoceánské lodě jsou často 2-takty.
Nevím ale, kde je hranice "velký motor" a "hodně velký motor". Tj. od
jaké velikosti už je ten 2-takt na místě.

PL