Re: Loxone, Elitt Smart Home, ZigBee nebo něco jiného?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červenec 15 12:44:01 CEST 2022

Ja trochu mix sonoff zigbee veci a nejake wifi sonoff (flash na tasmota) a nejake vlastne s nrf24+atmega a nejake vlastne s esp8266. K tomu Domoticz na OPi Lite s USB Zigbee dongle.

So zigbee mavam najviac problemy, ze prestanu komunikovat senzory a potom bojujem znovu so sparovanim. Nevyzistil som co robi problem. Doma mam este 2x repeater z ikei.

Dňa 14. júla 2022 23:42:06 SELČ používateľ Tomas Dresler <dresler na hw.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.