Od Jindry Polívky zajímavá nabídka na Alze

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 15 00:39:28 CEST 2022

Vážení kolegové,
možná se to bude někomu hodit.
Hledal jsem jednoduchou strunovou sekačku a našel u Alzy zajímavou nabídku.
Za 1530 Kč se dá koupit strunová sekačka a k ní grátis nabíječka a AKU
2,5Ah od firmy Kärcher. Zkoušel jsem sehnat AKU a nabíječku samostatně
ale i jako komlet se strunovkou to pod tři tísíce nedostanete. Nabíječku
a AKU pod dva tisíce také ne.
Objednal jsem si dvě bo se mi to za nabíječku a AKU vyplatí.
Další den to v nabídce už nebylo ale je to tam dnes opět.
Pokud to budete chtít objednat tak né na tlačítko koupit ale vlevo dole
na nabíječka a náhradní baterie Kärcher a načte se vám to i s tou
strunovkou.
Musíte si zkontrolovat v košíku abyste tam měli červeně
+ZDARMA Nabíječka a náhradní baterie KÄRCHER
https://www.alza.cz/hobby/karcher-ltr-18-25-battery-18v-bez-aku-d5782845.htm

Nabíječka i AKU vypadá velmi betálně a AKU má displej s ukazatelem
kapacity a moc se mi to líbí.
Hezký den,
Jindra Polívka