Re: Loxone, Elitt Smart Home, ZigBee nebo něco jiného?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Červenec 15 11:31:03 CEST 2022

Modbus RTU po RS-485 na vypinace, svetla, atd.
A Zigbee, jako doplnek, napr. kdyz se nekde zapomene na vypinac.

Na ovladani Home Assistant + MQTT + Node-RED na RPi4 se SATA SSD po USB3.