OT - CZC sluzby
ajtservis
info na ajtservis.cz
Úterý Červenec 12 08:21:20 CEST 2022
tohle jsou ale sluzby o kvalite "posledni mile". stejne jako dopravky
atd. nekde ppl huj, jinde fuj. staci zmenit ridice z idiota na normal a
je vse v poho :-)
tomik.
Dne 12.07.2022 v 8:16 Jan Kuba napsal(a):
> Tak to já se tedy musím CZC zastat. Máme tu v Klatovech také výdejní
> pobočku kde pracuje starší paní. Ale funguje to tam skvěle. Nikdy žádný
> problém nebyl. A když byl ( neměl jsem to výdejní pin) to se mnou
> trpělivě prošla a zboží jsem také dostal. Neboli já jsem spokojený.
> Mně se naopak ježí vlasy na hlavě když musím do Alzy. Taková jedna
> "skvělá" pobočka je v Plzni. Je tam asi 5 výdejní h okének, která jsou
> prázdná nebo alespoň skoro většinou prázdná. A reklamační koutek je tam
> jen jeden a tam je stále fronta. A já se většinou ten poslíček který tam
> má někam do reklamace odevzdat zboží.
>
> úterý 12. července 2022 Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
> <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal(a):
>
> Ahoj,
>
> o tohle se s vámi musím podělit. Běžně počítačovou elektroniku
> nakupuji u dvou distributorů, protože je to pohodlné. Levné ne, to
> bych kdekoliv koupil levněji, ale pohodlné a rychlé. Ale čas od času
> něco menšího nakoupím také u CZC. Zvlášť proto, že v mém městě mají
> výdejní místo. Nebo prodejničku, řekněme. Tentokrát si syn chtěl
> něco objednat, a tak mu říkám, ať to neposílá, ale nechá dodat do té
> jejich prodejny, že mu zboží v pohodě vyzvednu.
>
> To funguje tak, že když "jste za rohem", kliknete na čudlík na webu,
> oni vám zboží připraví, no a vy si ho jen vyzvednete pomocí PINu.
> Takže, když jsem se blížil, zavolal jsem z auta synovi, ať na čudlík
> klikne a řekne mi PIN. Ještě jsem nějakou dobu parkoval, přišel jsem
> tam asi 5-10 minut poté. Na prodejně jeden člověk, na stole mekáč
> (cola, hranolky), už to je docela neprofesionální. Nicméně tam měl
> zrovna zákazníka, který tam něco reklamoval. Takže prdlajs
> připravil. OK, čekám asi 10 minut, než ho vyřídí. To se muselo
> zrovna trefit, protože jsem tam od covidu nikdy neviděl zákazníka.
> Takže ho vyřídil a přišla řada na mě.
>
> Nahlásil jsem PIN a on, že potřebuje čtyři poslední čísla
> objednávky. Povídám, že neznám číslo objednávky, proto jsem nechal
> kliknout na čudlík, aby objednávku připravili, a mám PIN. Tak prý
> zrovna dnes jim aktualizují web, a tak to nefunguje. Zkouším tedy,
> aby objednávku našel podle jména. To asi nejde. Že prý se tedy
> podívá, jestli už to náhodou nejde. Řekl si tedy znovu o PIN, chvíli
> zírá do monitoru a pak hlásí: "Něco se tu objevuje, to bude asi
> ono." Tak že jako jo. No on to začal hledat po prodejně, po
> šuplíčkách, po skříňkách, někde za rohem v regálu. S mobilem v ruce,
> kde měl seznam 10 položek, to tam asi 15 minut hledal.
>
> Člověk by řekl, že když velká internetová IT firma něco pošle na
> svou prodejnu k výdeji, tak to dá nějak dohromady do krabičky nebo
> do pytlíku nebo do tašky. Nebo aspoň, když tedy ne, tak v
> předchozích mnoha hodinách, kdy tam ten týpek sedí a nemá do čeho
> píchnout, si zboží přichystá na hromádku, protože se dá asi
> očekávat, že si pro objednané zboží někdo přijde. Tak ne, takhle to
> nefunguje. Pak to všechno ještě skenoval do počítače. Šlo mu to tak
> rychle, jako by tam byl první den. Nejméně 30 minut jsem tam
> strávil. Ještě že jsem nepřišel čtvrt hodiny před zavíračkou 😊
>
> Mimochodem, ten předchozí zákazník, než odešel, tak si tam ještě
> prohlížel vitrínku a ptá se, jestli opravdu nějaké Lego je za tři
> stovky. Tak prý ne, prý jim jen zlobí elektronické cenovky, které
> tam mají nově. Zřejmě jim ten den toho moc nefungovalo, když měli i
> špatné ceny na cenovkách. Což je docela zajímavé, protože pokud by
> se ten člověk zboží dožadoval, asi by měli trochu problém. Proč na
> prodejně, kde mají asi tak 20 položek skladem, mají elektronické
> cenovky, když si tam jeden zaměstnanec houpe nohama, to je mi také
> záhadou.
>
> Tak jsem si říkal, že to ta internetová dvojka poslední dobou docela
> nezvládá. Připadalo mi, že to tam dřív fungovalo dobře. Jak tohle
> vůbec může být dvojka na trhu? Pak není divu, že ta firma se zeleným
> uřvaným maskotem nemá absolutně žádnou konkurenci.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
--
AJT SERVIS s.r.o.
Oparno 65
Velemín
ICO:04203879
DIC:CZ04203879
email:
info na ajtservis.cz
tel.
777 584 558
Další informace o konferenci Hw-list