OT - CZC sluzby

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červenec 12 08:21:20 CEST 2022


tohle jsou ale sluzby o kvalite "posledni mile". stejne jako dopravky 
atd. nekde ppl huj, jinde fuj. staci zmenit ridice z idiota na normal a 
je vse v poho :-)
tomik.

Dne 12.07.2022 v 8:16 Jan Kuba napsal(a):
> Tak to já se tedy musím CZC zastat. Máme tu v Klatovech také výdejní 
> pobočku kde pracuje starší paní. Ale funguje to tam skvěle. Nikdy žádný 
> problém nebyl. A když byl ( neměl jsem to výdejní pin) to se mnou 
> trpělivě prošla a zboží jsem také dostal.   Neboli já jsem spokojený.  
> Mně se naopak ježí vlasy na hlavě když musím do Alzy. Taková jedna 
> "skvělá" pobočka je v Plzni. Je tam asi 5 výdejní h okének, která jsou 
> prázdná nebo alespoň skoro většinou prázdná. A reklamační koutek je tam 
> jen jeden a tam je stále fronta. A já se většinou ten poslíček který tam 
> má někam do reklamace odevzdat zboží.
> 
> úterý 12. července 2022 Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz 
> <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal(a):
> 
>     Ahoj,
> 
>     o tohle se s vámi musím podělit. Běžně počítačovou elektroniku
>     nakupuji u dvou distributorů, protože je to pohodlné. Levné ne, to
>     bych kdekoliv koupil levněji, ale pohodlné a rychlé. Ale čas od času
>     něco menšího nakoupím také u CZC. Zvlášť proto, že v mém městě mají
>     výdejní místo. Nebo prodejničku, řekněme. Tentokrát si syn chtěl
>     něco objednat, a tak mu říkám, ať to neposílá, ale nechá dodat do té
>     jejich prodejny, že mu zboží v pohodě vyzvednu.
> 
>     To funguje tak, že když "jste za rohem", kliknete na čudlík na webu,
>     oni vám zboží připraví, no a vy si ho jen vyzvednete pomocí PINu.
>     Takže, když jsem se blížil, zavolal jsem z auta synovi, ať na čudlík
>     klikne a řekne mi PIN. Ještě jsem nějakou dobu parkoval, přišel jsem
>     tam asi 5-10 minut poté. Na prodejně jeden člověk, na stole mekáč
>     (cola, hranolky), už to je docela neprofesionální. Nicméně tam měl
>     zrovna zákazníka, který tam něco reklamoval. Takže prdlajs
>     připravil. OK, čekám asi 10 minut, než ho vyřídí. To se muselo
>     zrovna trefit, protože jsem tam od covidu nikdy neviděl zákazníka.
>     Takže ho vyřídil a přišla řada na mě.
> 
>     Nahlásil jsem PIN a on, že potřebuje čtyři poslední čísla
>     objednávky. Povídám, že neznám číslo objednávky, proto jsem nechal
>     kliknout na čudlík, aby objednávku připravili, a mám PIN. Tak prý
>     zrovna dnes jim aktualizují web, a tak to nefunguje. Zkouším tedy,
>     aby objednávku našel podle jména. To asi nejde. Že prý se tedy
>     podívá, jestli už to náhodou nejde. Řekl si tedy znovu o PIN, chvíli
>     zírá do monitoru a pak hlásí: "Něco se tu objevuje, to bude asi
>     ono." Tak že jako jo. No on to začal hledat po prodejně, po
>     šuplíčkách, po skříňkách, někde za rohem v regálu. S mobilem v ruce,
>     kde měl seznam 10 položek, to tam asi 15 minut hledal.
> 
>     Člověk by řekl, že když velká internetová IT firma něco pošle na
>     svou prodejnu k výdeji, tak to dá nějak dohromady do krabičky nebo
>     do pytlíku nebo do tašky. Nebo aspoň, když tedy ne, tak v
>     předchozích mnoha hodinách, kdy tam ten týpek sedí a nemá do čeho
>     píchnout, si zboží přichystá na hromádku, protože se dá asi
>     očekávat, že si pro objednané zboží někdo přijde. Tak ne, takhle to
>     nefunguje. Pak to všechno ještě skenoval do počítače. Šlo mu to tak
>     rychle, jako by tam byl první den. Nejméně 30 minut jsem tam
>     strávil. Ještě že jsem nepřišel čtvrt hodiny před zavíračkou 😊
> 
>     Mimochodem, ten předchozí zákazník, než odešel, tak si tam ještě
>     prohlížel vitrínku a ptá se, jestli opravdu nějaké Lego je za tři
>     stovky. Tak prý ne, prý jim jen zlobí elektronické cenovky, které
>     tam mají nově. Zřejmě jim ten den toho moc nefungovalo, když měli i
>     špatné ceny na cenovkách. Což je docela zajímavé, protože pokud by
>     se ten člověk zboží dožadoval, asi by měli trochu problém. Proč na
>     prodejně, kde mají asi tak 20 položek skladem, mají elektronické
>     cenovky, když si tam jeden zaměstnanec houpe nohama, to je mi také
>     záhadou.
> 
>     Tak jsem si říkal, že to ta internetová dvojka poslední dobou docela
>     nezvládá. Připadalo mi, že to tam dřív fungovalo dobře. Jak tohle
>     vůbec může být dvojka na trhu? Pak není divu, že ta firma se zeleným
>     uřvaným maskotem nemá absolutně žádnou konkurenci.
> 
>     Petr Zahradník, počítačový expert
>     e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>     mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>     http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
>     http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
>     Petr Zahradník, Computer Laboratory
>     Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> 
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>     <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 

-- 
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879
DIC:CZ04203879

email:
info na ajtservis.cz

tel.
777 584 558


Další informace o konferenci Hw-list