OT - CZC sluzby

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 12 09:35:09 CEST 2022

Zdravím.

nebudu konkrétní tj. zda je či není k subjektu či jinému...

Jsou schopni naplánovat výdej na prodejnu, kde se včera malovalo, tak
tam přijdete a zboží tam druhý den není. To není problém konkrétní prodejny.
Nepozdraví a necháte tam nákup za xx. Zavolán na hotline, ať si je tam
srovnají. Oni odpoví z centra, že to vyřídí vedoucímu na prodejnu. Další
chyba vedení, mají je proškolit a ne se nechat hádat.
Nebo velký balík jako monitor přijde o x dní déle, to je snad všude.
Naplánují rozvoz přes ČP do dalšího dne, kde to samozřejmě pošta nedá.
Nekontrolují s Vámi převzetí x položek, prodavači se tváří, že tam
nejste...
..

Ale přesto se snaží, jsou horší i lepší v těch IT věcech. Jmenovat nebudu.

Asi jsme vylezli z toho covidu a předtím to bylo normální.

Jirka