OT - CZC sluzby
Nesvacil Jiri
nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 12 09:35:09 CEST 2022
Zdravím.
nebudu konkrétní tj. zda je či není k subjektu či jinému...
Jsou schopni naplánovat výdej na prodejnu, kde se včera malovalo, tak
tam přijdete a zboží tam druhý den není. To není problém konkrétní prodejny.
Nepozdraví a necháte tam nákup za xx. Zavolán na hotline, ať si je tam
srovnají. Oni odpoví z centra, že to vyřídí vedoucímu na prodejnu. Další
chyba vedení, mají je proškolit a ne se nechat hádat.
Nebo velký balík jako monitor přijde o x dní déle, to je snad všude.
Naplánují rozvoz přes ČP do dalšího dne, kde to samozřejmě pošta nedá.
Nekontrolují s Vámi převzetí x položek, prodavači se tváří, že tam
nejste...
..
Ale přesto se snaží, jsou horší i lepší v těch IT věcech. Jmenovat nebudu.
Asi jsme vylezli z toho covidu a předtím to bylo normální.
Jirka
Dne 12.07.2022 v 8:21 ajtservis napsal(a):
> tohle jsou ale sluzby o kvalite "posledni mile". stejne jako dopravky
> atd. nekde ppl huj, jinde fuj. staci zmenit ridice z idiota na normal
> a je vse v poho :-)
> tomik.
>
> Dne 12.07.2022 v 8:16 Jan Kuba napsal(a):
>> Tak to já se tedy musím CZC zastat. Máme tu v Klatovech také výdejní
>> pobočku kde pracuje starší paní. Ale funguje to tam skvěle. Nikdy
>> žádný problém nebyl. A když byl ( neměl jsem to výdejní pin) to se
>> mnou trpělivě prošla a zboží jsem také dostal. Neboli já jsem
>> spokojený. Mně se naopak ježí vlasy na hlavě když musím do Alzy.
>> Taková jedna "skvělá" pobočka je v Plzni. Je tam asi 5 výdejní h
>> okének, která jsou prázdná nebo alespoň skoro většinou prázdná. A
>> reklamační koutek je tam jen jeden a tam je stále fronta. A já se
>> většinou ten poslíček který tam má někam do reklamace odevzdat zboží.
>>
>> úterý 12. července 2022 Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
>> <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal(a):
>>
>> Ahoj,
>>
>> o tohle se s vámi musím podělit. Běžně počítačovou elektroniku
>> nakupuji u dvou distributorů, protože je to pohodlné. Levné ne, to
>> bych kdekoliv koupil levněji, ale pohodlné a rychlé. Ale čas od času
>> něco menšího nakoupím také u CZC. Zvlášť proto, že v mém městě mají
>> výdejní místo. Nebo prodejničku, řekněme. Tentokrát si syn chtěl
>> něco objednat, a tak mu říkám, ať to neposílá, ale nechá dodat do té
>> jejich prodejny, že mu zboží v pohodě vyzvednu.
>>
>> To funguje tak, že když "jste za rohem", kliknete na čudlík na webu,
>> oni vám zboží připraví, no a vy si ho jen vyzvednete pomocí PINu.
>> Takže, když jsem se blížil, zavolal jsem z auta synovi, ať na čudlík
>> klikne a řekne mi PIN. Ještě jsem nějakou dobu parkoval, přišel jsem
>> tam asi 5-10 minut poté. Na prodejně jeden člověk, na stole mekáč
>> (cola, hranolky), už to je docela neprofesionální. Nicméně tam měl
>> zrovna zákazníka, který tam něco reklamoval. Takže prdlajs
>> připravil. OK, čekám asi 10 minut, než ho vyřídí. To se muselo
>> zrovna trefit, protože jsem tam od covidu nikdy neviděl zákazníka.
>> Takže ho vyřídil a přišla řada na mě.
>>
>> Nahlásil jsem PIN a on, že potřebuje čtyři poslední čísla
>> objednávky. Povídám, že neznám číslo objednávky, proto jsem nechal
>> kliknout na čudlík, aby objednávku připravili, a mám PIN. Tak prý
>> zrovna dnes jim aktualizují web, a tak to nefunguje. Zkouším tedy,
>> aby objednávku našel podle jména. To asi nejde. Že prý se tedy
>> podívá, jestli už to náhodou nejde. Řekl si tedy znovu o PIN, chvíli
>> zírá do monitoru a pak hlásí: "Něco se tu objevuje, to bude asi
>> ono." Tak že jako jo. No on to začal hledat po prodejně, po
>> šuplíčkách, po skříňkách, někde za rohem v regálu. S mobilem v ruce,
>> kde měl seznam 10 položek, to tam asi 15 minut hledal.
>>
>> Člověk by řekl, že když velká internetová IT firma něco pošle na
>> svou prodejnu k výdeji, tak to dá nějak dohromady do krabičky nebo
>> do pytlíku nebo do tašky. Nebo aspoň, když tedy ne, tak v
>> předchozích mnoha hodinách, kdy tam ten týpek sedí a nemá do čeho
>> píchnout, si zboží přichystá na hromádku, protože se dá asi
>> očekávat, že si pro objednané zboží někdo přijde. Tak ne, takhle to
>> nefunguje. Pak to všechno ještě skenoval do počítače. Šlo mu to tak
>> rychle, jako by tam byl první den. Nejméně 30 minut jsem tam
>> strávil. Ještě že jsem nepřišel čtvrt hodiny před zavíračkou 😊
>>
>> Mimochodem, ten předchozí zákazník, než odešel, tak si tam ještě
>> prohlížel vitrínku a ptá se, jestli opravdu nějaké Lego je za tři
>> stovky. Tak prý ne, prý jim jen zlobí elektronické cenovky, které
>> tam mají nově. Zřejmě jim ten den toho moc nefungovalo, když měli i
>> špatné ceny na cenovkách. Což je docela zajímavé, protože pokud by
>> se ten člověk zboží dožadoval, asi by měli trochu problém. Proč na
>> prodejně, kde mají asi tak 20 položek skladem, mají elektronické
>> cenovky, když si tam jeden zaměstnanec houpe nohama, to je mi také
>> záhadou.
>>
>> Tak jsem si říkal, že to ta internetová dvojka poslední dobou docela
>> nezvládá. Připadalo mi, že to tam dřív fungovalo dobře. Jak tohle
>> vůbec může být dvojka na trhu? Pak není divu, že ta firma se zeleným
>> uřvaným maskotem nemá absolutně žádnou konkurenci.
>>
>> Petr Zahradník, počítačový expert
>> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>> http://www.clexpert.cz <http://www.clexpert.cz>,
>> http://www.zahradniksebavi.cz <http://www.zahradniksebavi.cz>
>> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>
Další informace o konferenci Hw-list