X server pro Windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 11 17:16:56 CEST 2022

Ano, nejvíc hnoje tam zbude po nějaké instalaci/deinstalaci.
Já Linux používám už věčnost. První komerční nasazení Linuxu jsem dělal
v roce 1998. To snad ještě žili poslední pterodaktylové.
Ale používám je skoro vždy v roli serveru nebo vývojového stroje, ale s
CLI rozhraním.
Takže i když jsem hodně Linux-pozitivní, tak přechod na grafický systém,
jakožto středobod svého počítačového vesmíru, bude pořád asi dost velká
změna.

PL