Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červenec 11 11:22:51 CEST 2022

Mluvil jsem s topenářem, ujišťoval mě, že to mají projektantem
spočítané, že mi to může dát a že to bude stačit na těch 55°C s těmi
osazenými radiátory. Prý maximálně 14 dní v tuhé zimě, že bych přitopil.
Tak snad to bude v pořádku.

Martin Hanek