Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 11 11:38:53 CEST 2022

Jsme v třetině nástupné části  11-letého slunečního cyklu.
Tak po dobu záruky to bude stačit. ;-)

I u kondenzačního kotle platí, že čím nižší výstupní teplota, tím lepší
účinnost.
Takže pokud to bude stačit, sundal bych teplotu níž než 55C.

PL