Re: Starý měnič LENZE E82EV371

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 18:04:37 CEST 2022

Ne, ten port určitě fungoval, používal jsem ho  i na něco jiného a když se
mi s tím měničem nedařilo, několikrát jsem zkoušel s terminálovým programem
a zkratovaným RX TX , jestli ten port jde. Šel dlouho (( :: až se něco
stalo a teď už nejde.   Možná že jsem to způsobil tím, že ten měnič byl
napájený z jiné zásuvky než to PC.
Pro programování toho měniče je i jakási konzola s displejem a tlačítky, tu
nemám, ale tuším kdo by ji mohl půjčit  až se vrátí z dovolené.
Jde mi jen o to, aby se saly otáčky motoru řídit potenciometrem, nic víc.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW