Re: Starý měnič LENZE E82EV371

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 17:58:58 CEST 2022

Tak to je mrzuté.
Nebyl ale ten port vadný už předtím, a proto to třeba nefungovalo?
RS232 se zas tak snadno nezničí. Zkrat na zem ani na napájení ho
většinou nijak nepoškodí, vstupy a výstupy mívají ochrany.
Pokud to samozřejmě člověk nepřipojí někde na 230V.

Procházel jsem dokumentaci, která je u nich (podle mě) dost nešikovná.
A skoro to vypadá, že bez nějakého nacvakávacího modulu (klávesnice nebo
nějaký komunikační modul) se snad ani tovární reset udělat nedá.
To šetření za každou cenu, kdy se na měnič nedá v defaultu ani pár
tlačítek a malý displej, mě fakt štvou. A takové měniče programově nekupuju.

PL