Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 17:12:17 CEST 2022

Můj pohled:
- ekvitermní regulaci ne
- termostatické hlavice určitě ano, jsou to skvělé kamarádky
- když už máte ten termostat, tak bych ho použil jen k OFF pro vypínání
topení v době nepřítomnosti a v noci (ale kotle Baxi mají tuhle možnost
myslím už v základu)
- je praktické mít nějak snadno (nějakým točítkem) nastavitelnou max.
teplotu otopné vody (ale nevím, jestli se to u kotlů Baxi dá snadno zařídit)
- kotel je podle mě fest přemaštěný, já mám kotel 14 kW pro barák 200m2
vytápěných a 150m2 temperovaných, a to ho mám stažený tak na 1/3-1/2
výkonu (zateplení nic moc, protože děláno už dost dávno)

Shrnuto:
Nedám dopustit na ON/OFF regulaci v době nepřítomnosti a v noci.
Ověřeno, osvědčeno. Ale nejsem misionář a tak o tom nikoho násilím
přesvědčovat nebudu.
Hlavice jsou podle mě výborný způsob regulace, zvlášť pro větší objekty.
Kroutítko s možností snadného nastavení max. teploty otopné vody je
velmi praktické.

PL