Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 11:51:27 CEST 2022

Já už léta používám k plné spokojenosti regulaci od firmy Etatherm z
Litovle. https://www.etatherm.cz/  Ale nevím, jestli to ve vašem případě
není kanón na vrabce.
Mají snad už i jednotku, která se programuje jen z PC.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com