Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 7 13:38:12 CEST 2022

Koukám na ten návod.
Můj názor - součástí kotle je docela schopný regulátor (dost schopný na
třípokojový byt). Ten termostat ho rozhodně omezuje a je celkem k ničemu.
Takže bych se snažil zprovoznit ekvitermní regulaci s venkovním čidlem a
ten termostat s digitálkama zahodil.

Co se týká hlavic, ty bych do jisté míry ignoroval. Nejlépe fungují
pokud na ně celou sezónu nikdo nesahá (což se těžko vysvětluje manželce).

Byt není moc velký, takže na něm bude trochu fungovat i to nastavení
ráno/den/večer/noc, které ten kotel má v sobě.