Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Milan Horák milan na nosoftware.cz
Čtvrtek Červenec 7 12:05:21 CEST 2022

Nedávno jsem se právě na tohle ptal plynaře - proč mám v 70m bytě 24kW
kotel. Odpověď byla, že jelikož to nemá zásobník, tak by to ten kotel
neohřál a tekla by mi jen vlažná.

Milan