Re: OLED displej Winstart s dvěma WS0010 100x32px

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 1 17:19:37 CEST 2022

> Textový reµim na 4 řádky chodí perfektně, v reµimu CS1L CS2H.

Cize staci pisat do jedneho z nich a zobrazuje to na celom displeji?

To potom znamena, ze su v nejakom master-slave mode, je to sice v DS
spomenute ale len vagne (on cely ten DS je, hm, jemne povedane, cinsky).

Skusil by som urobit to iste v tom grafickom rezime, t.j. zapisat 400 byte
len do CS1L CS2H...?

wek