Re: OLED displej Winstart s dvěma WS0010 100x32px

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pátek Červenec 1 21:35:23 CEST 2022

U textového reľimu stačí zapisovat s CS1L as jede na vąechny 4 řádky.
Pokud to samé udělám v grafickém reľimu tak i kdyľ poąlu 400 byte tak se
vykreslí jen prvních 200 na prvních 2 řádcích

MB

p.s. - do konference uľ projde, měl jsem nastavenou chybnou mailovou adresu